Thursday, May 28, 2009

ADUN sumbang kerusi dan meja

Ahli Dewan Undangan Negeri kawasan Sungai Bakap, YB Tuan Hj. Maktar Hj. Shapee telah menyumbangkan kerusi dan meja kepada dewan-dewan, surau-surau dan rumah ibadat serta badan kebajikan di seluruh DUN Sungai Bakap sejak minggu lalu.


Mana-mana dewan dan surau yang tidak ada kemudahan tersebut diberi keutamaan dengan bertujuan untuk kegunaan masyarakat setempat.

Tempat yang menerima sumbangan tersebut ialah Dewan JKKK Sungai Duri, Dewan JKKK Sungai Kechil, Dewan JKKK Kampung Besar, Dewan JKKK Taman Puteri Gunung, Dewan JKKK Tasek, Dewan JKKK Kepala Gajah, Dewan JKKK Sungai Bakap, Dewan Taman Lima Kongsi, Dewan Kuil Ladang Sempah, Surau Sungai Buaya, Surau Taman Widuri, Surau Seberang Tasek, Surau Kampung Lima Kongsi, Surau Taman Puteri Gunung, Surau Taman Enggang, Surau Taman Pekatra, Surau Taman Tasek Indah dan Badan Kebajikan Masyarakat Nibong Tebal (BKMPP).

YB ADUN juga berharap agar sumbangan tersebut dapat dinikmati oleh seluruh masyarakat khususnya apabila berlaku kenduri-kendara, kematian dan apa saja keperluan yang memberi manfaat kepada masyarakat.

Petugas menghantar ke dewan-dewan


Pengerusi JKKK Sungai Duri, Hj. Othman Jusoh mencuba kerusi dan meja baru

No comments: